National Geographic Channel reklamuje serial „Car S.O.S.” (wideo)
1 kwietnia National Geographic Channel rozpocznie emisję serial „Car S.O.S.”. Właśnie rusza wspierająca to kampania reklamowa, którą dział marketingu FOX International Channels Poland przygotował wspólnie z domem mediowym Vizeum.
Bohaterami „Car S.O.S.” są mechanik samochodowy Fuzz i fan motoryzacji, prezenter Tim. Każdy odcinek pokazuje, jak przez 3 tygodnie zajmują się odrestaurowaniem klasycznego, ale zaniedbanego auta, którego nieświadomy niczego właściciel będzie miał w ten sposób miłą niespodziankę.
Serial będzie emitowany w National Geographic Channel od 1 kwietnia w poniedziałki o 22:00.
Kampania reklamowa „Car S.O.S.” obejmuje telewizję (kanały z portfilio portfolio FOX International Channels, TVN, TVP, Polsat i TV4), prasę (tygodniki telewizyjne, pisma motoryzacyjne, „Newsweek”, „CKM”) oraz internet (reklamy SEM w Google i na YouTubie, bannery w serwisach onet.pl, gazeta.pl, allegro.pl, stronach z sieci .FOX i serwisach motoryzacyjnych Axel Springer; konkurs na stronie carsos.pl). Akcja rozpoczęła się 29 marca i potrwa do 22 kwietnia.
Strategię i kreację kampanii przygotował dział marketingu FOX International Channels Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: National Geographic Channel reklamuje serial „Car S.O.S.” (wideo)