SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„National Geographic” na czele pism podróżniczych. Tylko „Podróże” ze wzrostem

W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych znalazł się „National Geographic”. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Voyage”. Zyskały tylko „Podróże”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w kwietniu 2015 roku wyniosła 32 631 egz. Była ona o 17,52 proc. niższa, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 6,17 proc. i uplasował się na poziomie 21 820 egz.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). W kwietniu br. sprzedał się on w liczbie 12 047 egz., po wzroście w skali roku o 20,05 proc. - jedynym w zestawieniu.

Zaś najwięcej stracił, plasujący się tuż za podium magazyn „Voyage” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w badanym miesiącu zmalała bowiem aż o 44,13 proc. i wyniosła 5 280 egz.

ZKDP

kwiecień

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

National Geographic Polska

45 800

32 982

32 631

62 936

39 580

39 562

NG Traveler

33 800

21 820

21 820

42 720

23 254

23 254

Podróże

22 500

13 342

12 047

22 200

11 427

10 035

Voyage - Magazyn o Podróżach

21 000

6 280

5 280

30 000

13 201

9 451

W kwietniu 2015 roku w porównaniu do marca 2015 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 21,63 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Podróże”. Jako jedyny stracił tutaj „Voyage” - było to 7,84 proc.

ZKDP

2015

Wirtualnemedia.pl

kwiecień

marzec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

National Geographic Polska

45 800

32 982

32 631

48 000

32 396

32 049

NG Traveler

33 800

21 820

21 820

34 495

20 860

20 710

Podróże

22 500

13 342

12 047

23 000

11 330

9 905

Voyage - Magazyn o Podróżach

21 000

6 280

5 280

21 000

6 729

5 729

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „National Geographic” na czele pism podróżniczych. Tylko „Podróże” ze wzrostem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xm
Niezłej jaja. Sprzedaż Voyage po zmianach w ciągu roku spadła o połowę, a NG Wojciechowskiej o niemal jedną czwartą. To sukces w tak krótkim czasie rozłożyć oba pisma.
odpowiedź