Nationale-Nederlanden z kampanią „Lepiej działać niż omijać temat rakiem"
Nationale-Nederlanden wystartował z kampanią „Lepiej działać niż omijać temat rakiem", której celem jest promocja ubezpieczeń na wypadek choroby.
Na potrzeby kampanii, Nationale-Nederlanden w partnerstwie z Fundacją Alivia oraz portalem Medonet, przeprowadziło obserwację społeczną, której celem było sprawdzenie, jak Polacy reagują na informację, że co czwarta osoba może zachorować na nowotwór.
Na parkingu przy centrum handlowym co czwarte miejsce parkingowe zostało oznaczone specjalną naklejką z informacją o tych statystykach. Reakcje klientów na nie rejestrowała z ukrycia kamera. Film dokumentujący przebieg tej akcji zostanie wykorzystany w komunikacji digitalowej.
Działaniem wspierającym kampanię będzie współpraca z youtuberami, m.in. Rafałem Gęburą, gospodarzem programu „7 metrów pod ziemią”. W ramach akcji na portalach Onet i Medonet publikowane będą treści poradnikowe. Dodatkowo na stronie internetowej ubezpieczyciela pojawią się video-porady psychonkologa z Fundacji „Twarze Depresji” oraz materiały contentowe związane z ofertą firmy.
Kampania została zrealizowana we współpracy z agencją Bluecloud Interactive. Za realizację materiałów video odpowiada natomiast VIDEOactions – agencja filmowa.
Dołącz do dyskusji: Nationale-Nederlanden z kampanią „Lepiej działać niż omijać temat rakiem"