Nestlé Polska prowadzi przetarg na media
Firma Nestlé Polska, do której należą takie marki, jak Winiary, Nescafe, KitKat prowadzi przetarg na planowanie i zakup mediów. Budżetu broni agencja UM Thrive, należąca do Mediabrands.
Przetarg dotyczy planowania i zakupu mediów do kampanii reklamowych wszystkich marek Nestlé Polska.
Nie udało nam się ustalić, jakie konkretnie agencje biorą w nim udział. Z naszych informacji wynika, że są to prawdopodobnie największe agencje mediowe na rynku, a proces przetargowy, który ma charakter cykliczny ma potrwać kilka miesięcy.
Budżetu Nestlé Polska broni agencja mediowa UM Thrive działająca w strukturze Mediabrands, która pod koniec 2019 roku w wyniku wygranego przetargu przejęła budżet marketera od Wavemaker (GroupM/WPP), pracującego dla Nestle przez 13 lat.
UM Thrive odpowiada za planowanie i zakup mediów dla wszystkich spółek zależnych i marek Grupy Nestlé w Polsce.
Do koncernu należy wiele marek słodyczy (m.in. Princessa, Lion, KitKat, JoJo), płatków śniadaniowych (m.in. Corn Flakes, Gold Flakes, Nesquik, Chocapic, Cini Minis, Cheerios, Fitness), kawy Nescafé, żywności dla niemowląt (m.in. Gerber i Bobo Frut) oraz przypraw, dań gotowych i dodatków Winiary.
Dołącz do dyskusji: Nestlé Polska prowadzi przetarg na media