Netflix wprowadza nowe animowane logo, ma symbolizować coraz więcej oryginalnych treści
Netflix zaprezentował nową animację z logo serwisu, która będzie się pojawiała przed projekcją wszystkich oryginalnych produkcji. Według twórców zmieniona identyfikacja ma obrazować rosnącą liczbę filmów i seriali tworzonych przez serwis oraz różnorodność oferty i użytkowników serwisu.
Obecnie przed oryginalnymi treściami wyświetlanymi w Netfliksie prezentowane jest dobrze znane logo serwisu na białym tle.
Firma zapowiedziała zmianę i pokazała nową animację zapowiadając że będzie ona stopniowo widoczna w czołówce wszystkich oryginalnych produkcji Netfliksa.
W nowej animacji czerwone logo umieszczone na czarnym tle w formie pierwszej litery nazwy serwisu po zbliżeniu dzieli się stopniowo na wiele różnokolorowych linii.
W komunikacie firma wyjaśnia, że taka forma graficzna ma symbolizować coraz większą liczbę własnych filmów i seriali produkowanych przez serwis, a także zróżnicowanie treści przeznaczonych dla użytkowników o różnych gustach i upodobaniach.
Na koniec ub.r. Netflix zanotował 7,65 mld dolarów wpływów, wobec 6,15 mld dolarów w 2017 roku. Na koniec grudnia platforma miała 139,26 mln subskrybentów.
Dołącz do dyskusji: Netflix wprowadza nowe animowane logo, ma symbolizować coraz więcej oryginalnych treści
ps. czy ktoś może mi wytłumaczyć czym różni się netflix/schowmax do vod.tvp.pl czy player.pl itp skupiając się tylko na kwestiach technicznych
ps2. jak to jest że np kanały tvp są nie dostępne online na żywo o zagranicy nie wspominając ale można je i inne na np pilot.wp oglądać