Grupa Polsat Plus z pierwszym dekoderem z Android TV w ofercie
Operator telekomunikacyjny Netia zmienia identyfikację wizualną i wprowadza do oferty dekoder Netia Soundbox 4K. To pierwszy sprzęt z systemem operacyjnym Android TV w przypadku Grupy Polsat Plus.
Netia w czasie ponad 30-letniej historii przeszła trzy duże zmiany wizerunku. Od 2018 roku firma jest częścią Grupy Polsat Plus, ale zachowuje przy tym autonomię. - Rozpoczęta właśnie ewolucja identyfikacji wizualnej marki Netia wpisuje się w zrealizowany przez Grupę Polsat Plus w połowie 2021 roku projekt harmonizacji i rebrandingu marek, który był unikatowym projektem marketingowo-reklamowym w skali światowej. Wyrazisty i bardzo spójny na poziomie strategicznym i wizualnym system nowej identyfikacji umożliwia szybkie skojarzenie, czym jest i co oferuje dana marka. Język ten również podkreśla fakt przynależności wszystkich marek do jednej Grupy. Zmiany identyfikacji wizualnej, w tym wymiana logotypu Netia m.in. w materiałach reklamowych, czy infrastrukturze, będą następować stopniowo - poinformowała spółka w komunikacie.
Jak informowaliśmy na początku września, nie ma planów rebrandingu Netii na Polsat Box. Grupa chce wykorzystywać dalej potencjał wieloletniej marki. - Netia to nie tylko silna marka w branży telekomunikacyjnej i multimedialnej rozrywki, ale też dynamicznie się rozwijający dostawca usług chmurowych i integrator zaawansowanych rozwiązań ICT, oferowanych pod marką NetiaNext. W nowej, ewolucyjnej odsłonie wizualnej marek Netia i NetiaNext, silnie odzwierciedlamy naszą przynależność do Grupy Polsat Plus, a jednocześnie zachowujemy budowane latami DNA marki – powiedział Andrzej Abramczuk, prezes i dyrektor generalny Netii.
Dekoder z wbudowanymi głośnikami za 30 zł miesięcznie
Zmianom wizerunkowym towarzyszy debiut nowego dekodera. - Nowy etap ewolucji identyfikacji wizualnej marki Netia podkreślamy premierą całkowicie nowego dekodera Netia Soundbox 4K. Jest to pierwsze rozwiązanie do domów, oferowane przez operatora w Polsce z wbudowanymi głośnikami wykorzystującymi technologię Dolby Atmos z dźwiękiem zoptymalizowanym przez firmę Bang & Olufsen, jakością obrazu 4K, oparte o platformę Android TV – powiedział Tomasz Dakowski, członek zarządu Netii i dyrektor generalny obszaru B2C. Urządzenie ma wyróżniać firmę na tle konkurentów. - W połączeniu ze światłowodem nawet do 2 Gb/s i usługami mobilnymi ze smartfonami 5G, to najnowocześniejsza propozycja w Polsce – dodał Dakowski.
Nowy sprzęt jest pierwszym, oferowanym przez Grupę Polsat Plus, opartym o platformę Android TV, która pozwala na korzystanie z ponad 10 tys. aplikacji (w tym YouTube, Netflix, Disney+, HBO Max, Polsat Box Go, Canal+ online, Viaplay, Player, TVP VOD, SkyShowtime, Amazon Prime Video). Producentem dekodera jest firma Sagemcom, która do współpracy w tym projekcie zaprosiła firmy Bang & Olufsen i Dolby. Dzięki nim Netia Soundbox 4K ma zapewnić użytkownikom czysty i głęboki dźwięk przestrzenny Dolby Atmos, pochodzący z 4 wbudowanych głośników. Dekoder obsługuje funkcje głosowe poprzez pilota, łączącego się po Bluetooth oraz standard komunikacji WiFi 6. Sprzęt wykorzystuje dwie różne częstotliwości WiFi – 2,4 GHz i 5 GHz. Dekoder będzie dostępny dla zainteresowanych abonentów telewizji 4K za dodatkową opłatą w wysokości 30 zł miesięcznie.
Spośród dużych graczy na polskim rynku dekodery z Android TV oferują: Vectra, Play, T-Mobile, Orange, Canal+, a od niedawna także Toya. Systemy operacyjne od Google dostępne są także na telewizorach Sony, Philips, TCL i Xiaomi z ostatnich lat. Za mniej niż 200 zł można kupić przystawkę do starszych urządzeń, które dzięki Android TV zyskają funkcjonalność Smart TV. Popularnymi przystawkami są na przykład MiBox albo Chromecast z Google TV.
Nowa kampania reklamowa Netii
W dniu 19 lutego br. wystartowała również druga telewizyjna kampania reklamowa z udziałem Katarzyny Kwiatkowskiej, wcielającej się w Netię, „Boginię Nieziemskiej Rozrywki”. W kampanii TV (na kanałach Grupy Polsat Plus oraz TVN Warner Bros. Discovery) emitowane będą 30-sekundowe spoty reklamowe pakietu: Światłowód, Telewizja, Disney+ przez 3 miesiące na start za 0 zł, a następnie za 75 zł miesięcznie.
Reklamy Netii, nawiązujące do kampanii TV pojawią się również w Internecie, a także na tyłach autobusów w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Tychach, Sosnowcu, Wrocławie, Trójmieście, Lublinie i Gliwicach. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Red8 z Grupy Dentsu, a za zakup mediów Iprospect (Grupa Dentsu). Spot wyprodukowała firma TFP.
Dołącz do dyskusji: Grupa Polsat Plus z pierwszym dekoderem z Android TV w ofercie