Aldi Polska wybrało Agencję Nie Do Ogarnięcia
Agencja Nie Do Ogarnięcia wygrała przetarg sieci sklepów Aldi Polska. Zajmie się obsługą profilu tej marki w serwisie LinkedIn.
Agencja Nie Do Ogarnięcia zwyciężyła w przetargu na strategię i obsługę profilu sieci supermarketów Aldi w serwisie LinkedIn.
Do zadań agencji należy stała obsługa profilu marki z uwzględnieniem komunikacji w obszarach CSR, public relations oraz employer branding i HR, a także moderacja. Celem prowadzonych działań jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki i pracodawcy z wyboru, a także ugruntowanie pozycji Aldi jako lidera w branży.
Od 2021 roku ANDO prowadzi również komunikację na profilu marki na Facebooku. Aldi zdecydowało się na przedłużenie współpracy w tym obszarze również w 2022 roku.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu.
Dołącz do dyskusji: Aldi Polska wybrało Agencję Nie Do Ogarnięcia