Nielsen wesprze startupy w ramach Innovation Lab
Innovation Lab to nowy projekt Nielsena, w ramach którego firma badawcza będzie współpracować z podmiotami zaangażowanymi w promocję i wsparcie start-upów działających w obszarach FMCG, big data, data science i zaawansowanej analityki. Nielsen Innovation Lab obejmuje swym zasięgiem Europę Zachodnią i zarządzany będzie z biura w Warszawie.
Pierwszy etap funkcjonowania Nielsen Innovation Lab rozpoczął się od nawiązania współpracy z akceleratorem FundingBox, który realizuje autorski, zaawansowany program akceleracyjny IMPACT_Poland. Właśnie ruszył nabór do tego programu (partnerem jest Nielsen), potrwa do 14 listopada ma charakter otwarty.
Program IMPACT_Poland skierowany jest do wszystkich zespołów posiadających przynajmniej prototyp produktu lub usługi i które w trakcie trwania programu - we współpracy z partnerem - są w stanie dokonać jego implementacji.
- Dla Nielsena ciągłe poszukiwanie innowacji technologicznych oraz promocja innowacyjnego sposobu myślenia i działania jest naturalnym procesem. Rynek handlu detalicznego rozwija się w zawrotnym tempie - zawsze staramy się być w centrum tych zmian - mówi Jagoda Zabłocka, szefowa Nielsen Innovation Lab. - Mamy wiele do zaoferowania start-upom działającym w Polsce i w Europie: od uproszczonych procedur implementacji wypracowanych wspólnie rozwiązań po ogromny zasięg, jaki mamy dzięki skali naszych operacji w Europie - dodaje.
Nielsen Innovation Lab działa od lipca br. w siedzibie NOCu, czyli europejskim centrum operacyjnym Nielsena. Dział obecnie nadal się buduje, a aktualnie zatrudnia kilku międzynarodowych ekspertów. W samym biurze pracuje ponad 700 osób.
Dołącz do dyskusji: Nielsen wesprze startupy w ramach Innovation Lab