Niestandardowa kampania ING Banku Śląskiego
21 lutego w warszawskiej edycji dziennika Metropol pojawią się reklamy wyłącznie jednego klienta - ING Banku Śląskiego.
Cała dostępna powierzchnia reklamowa tytułu została wykorzystana przez ING Bank Śląski, który reklamuje walory swojego kredytu hipotecznego. Koncepcja kreatywna kampanii opiera się na połączeniu tytułów artykułów bieżącego wydania Metropolu z layoutem reklam. Przygotowanie tego typu kampanii wymaga ścisłej współpracy zarówno klienta, domu mediowego jak i redakcji gazety.
– Projekt został zrealizowany wyłącznie z dziennikiem Metropol – gazetą, która niejednokrotnie była pionierem w tworzeniu niestandardowych form reklamy – powiedziała Anna Olszewska, group account director domu mediowego Pan Media Western, odpowiedzialna za przygotowanie i zlecenie kampanii.
Dołącz do dyskusji: Niestandardowa kampania ING Banku Śląskiego