Nike udostępni swoje treningi na Netfliksie
Od 30 grudnia na Netfliksie będzie można korzystać z treningów przygotowanych przez firmę Nike w ramach projektu „Nike Training Club” (NTC).
Subskrybenci platformy Netflix będą mieli dostęp do ponad 90 treningów „Nike Training Club”, które są dostosowane do wszystkich poziomów sprawności, wymagają minimalnego sprzętu lub nie wymagają go wcale i obejmują szeroki zakres rodzajów, długości i intensywności treningów. Treningi NTC prowadzone są przez światowej klasy trenerów Nike.
Oferta treningowa Nike na Netfliksie
Treningi obejmują jogę, ćwiczenia siłowe i treningi o wysokiej intensywności. Każdy program szkoleniowy NTC będzie podzielony na wiele odcinków, łącznie ponad 30 godzin sesji udostępnionych w serwisie Netflix w dwóch częściach.
Nike stworzył pięć programów treningowych, które będą dostępne od 30 grudnia, a dodatkowe programy pojawią się na platformie w 2023 roku.
Subskrybenci Netfliksa będą mogli uzyskać dostęp do wybranych programów lub wybrać treningi według rodzaju lub czasu trwania, a programy będą dostępne w 10 językach we wszystkich planach sprzedażowych Netfliksa.
Nazwiska trenerów
Stworzony dla każdego ciała program NTC jest najlepszym partnerem treningowym, zapewniającym doskonałe wskazówki, inspirację i motywację, aby pomóc wszystkim sportowcom osiągnąć ich cele fitness. Treningi NTC oferowane w kolekcji Netflix prowadzone są m.in. przez Kirsty Godso i Betinę Gozo.
Szkolenie koncentruje się na dostarczaniu radości ze sportu i ruchu ludziom na całym świecie zgodnie z hasłem Nike „jeśli masz ciało, to jesteś sportowcem”.
Oferta treningowa Nike dostępna będzie na platformie Netflix od 30 grudnia 2022.
Na koniec września br. Netflix miał globalnie 220,67 mln subskrybentów. Wzrost liczby subskrybentów Netfliksa był dużo wyższy od prognozy sprzed trzech miesięcy wynoszącej 1 mln. Platforma wróciła do dodatniej dynamiki, po tym jak w pierwszym kwartale br. straciła netto 0,2 mln klientów, a w drugim - 0,97 mln.
W czwartym kwartale br. Netflix spodziewa się pozyskać netto 4,5 mln subskrybentów. Przychody mają zmaleć rok do roku z 7,78 do 7,71 mld dolarów, marża operacyjna - z 8,2 do 4,2 proc., a zysk netto - z 607 do 163 mln dolarów.
Według badania Mediapanel we listopadzie br. Netfliksa jako stronę internetową i aplikację mobilną odwiedziło 13,03 mln polskich użytkowników (dało to 43,87 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 6 godzin, 7 minut i 56 sekund.
Dołącz do dyskusji: Nike udostępni swoje treningi na Netfliksie