Nikon chce być do wygrania w świątecznej promocji
Nikon Polska rozpoczął bożonarodzeniową akcję promocyjną swoich aparatów fotograficznych z serii Coolpix. Za kreację kampanii odpowiada Nairobia, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.
Konkurs trwa od 2 grudnia do 6 stycznia 2014 roku. Warunkiem uczestnictwa jest kupienie wybranego modelu aparatu kompaktowego z serii Coolpix, zachowanie dowodu zakupu oraz przygotowanie świątecznych życzeń dla najbliższych.
Wśród nagród ufundowanych przez markę znalazły się m.in. skuter Honda, voucher Apart, voucher na wakacje, lodówka Smeg czy zestaw iPodTouch 16GB i Macbook Air.
Jury wybierze spośród autorów najciekawszych życzeń 10 zwycięzców. Rozwiązanie konkursu zaplanowano na 17 stycznia 2014 roku. Laureaci otrzymają wybrane przez siebie nagrody.
Promocję przygotowała Agencja Nairobia. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.
Dołącz do dyskusji: Nikon chce być do wygrania w świątecznej promocji