Nocny talk-show „Szeptem” śledzi 180 tys. widzów. TVP2 wiceliderem rynku
Nowy nocny magazyn „Szeptem” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 177 tys. widzów. TVP2 w czasie emisji zajmuje drugie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
Talk-show „Szeptem” na antenie TVP2 pokazywany jest w nocy ze środy na czwartek ok godz. 0.30, począwszy od 5 października br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu (do 19 października) wyniosła 177 tys. osób, co przełożyło się na 6,40 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 5,97 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,90 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek cyklu. Oglądało go 225 tys. osób.
Oglądalność audycji odcinek po odcinku
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | |||
Data | Start | Koniec | AMR | SHR % |
05-10-2016 | 00:28:25 | 01:18:11 | 224 929 | 7,68% |
12-10-2016 | 00:21:19 | 01:16:26 | 130 388 | 4,37% |
19-10-2016 | 00:46:12 | 01:38:03 | 180 608 | 7,57% |
Średnio: | 177 021 | 6,40% |
TVP2 w paśmie nadawania „Szeptem” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVN z udziałem na poziomie 12,54 proc., nadający w tym czasie filmy fabularne. Trzeci jest Polsat (6,24 proc.; filmy), a czwarta - TVP1 (3,66 proc.; „Świat bez końca” i filmy).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem też jest TVN, a dalej plasują się: Polsat, Dwójka i Jedynka.
Widownia produkcji na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVN | 346 914 | 12,54% | 228 790 | 16,11% | 287 742 | 14,72% |
TVP2 - Szeptem | 177 021 | 6,40% | 84 849 | 5,97% | 115 360 | 5,90% |
Polsat | 172 731 | 6,24% | 106 782 | 7,52% | 122 247 | 6,26% |
TVP1 | 101 342 | 3,66% | 35 025 | 2,47% | 56 004 | 2,87% |
„Szeptem” to magazyn, w którym Anna Popek i Dariusz Kowalski rozmawiają z widzami na trudne tematy, takie jak m.in.: samobójstwa, zdrady małżeńskie, mobbing w pracy czy problem tzw. Eurosierot. Każdy odcinek realizowany jest na żywo, a do studia można zatelefonować lub napisać maila.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 8,55 proc.
Dołącz do dyskusji: Nocny talk-show „Szeptem” śledzi 180 tys. widzów. TVP2 wiceliderem rynku
Niestety sluchalnosc Radia Maryja spadla w tym czasie do zera...