SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Smartfony Nokia 3.1 i 5.1 reklamowane do ping-ponga, basenu i pizzy (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca smartfony Nokia 5.1 i Nokia 3.1 na polskim rynku. Przygotowały ją firmy marketingowe Addapter, Tango Production, Rio de Post oraz Juice.

Akcja składa się ze spotów i grafik w luźniej, lifestylowej konwencji, opowiadających o perypetiach grupy studentów. W kampanii prezentowane są najważniejsze funkcjonalności i atuty smartfonów Nokia 5.1 i Nokia 3.1.

Reklamy informują również, że promowane telefony są dostępne w sklepach Media Expert.

 

Akcja reklamowa w Polsce obejmuje telewizję oraz internet (Facebook, YouTube oraz Instagram).

Kreację kampanii zajęła się agencja Addapter (należąca do Grupy DDB). Spoty wyreżyserowali Ksawery Bajon i Filip Berendt, produkcją zajął się dom produkcyjny Tango Production, a postprodukcją - Rio de Post oraz Juice. Natomiast zdjęcia do reklam wykonał Dominik Danilczyk.

Materiały przygotowane przez polskie firmy będą wykorzystywane przez HMD Global, wyłącznego oficjalnego licencjobiorcę smartfonów marki Nokia, w siedmiu krajach z Europy Środkowo-Wschodniej.

Dołącz do dyskusji: Smartfony Nokia 3.1 i 5.1 reklamowane do ping-ponga, basenu i pizzy (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
greg
o fajnie, media expert zawsze krok przed resztą haha :D
odpowiedź