Smartfony Nokia 3.1 i 5.1 reklamowane do ping-ponga, basenu i pizzy (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca smartfony Nokia 5.1 i Nokia 3.1 na polskim rynku. Przygotowały ją firmy marketingowe Addapter, Tango Production, Rio de Post oraz Juice.
Akcja składa się ze spotów i grafik w luźniej, lifestylowej konwencji, opowiadających o perypetiach grupy studentów. W kampanii prezentowane są najważniejsze funkcjonalności i atuty smartfonów Nokia 5.1 i Nokia 3.1.
Reklamy informują również, że promowane telefony są dostępne w sklepach Media Expert.
Akcja reklamowa w Polsce obejmuje telewizję oraz internet (Facebook, YouTube oraz Instagram).
Kreację kampanii zajęła się agencja Addapter (należąca do Grupy DDB). Spoty wyreżyserowali Ksawery Bajon i Filip Berendt, produkcją zajął się dom produkcyjny Tango Production, a postprodukcją - Rio de Post oraz Juice. Natomiast zdjęcia do reklam wykonał Dominik Danilczyk.
Materiały przygotowane przez polskie firmy będą wykorzystywane przez HMD Global, wyłącznego oficjalnego licencjobiorcę smartfonów marki Nokia, w siedmiu krajach z Europy Środkowo-Wschodniej.
Dołącz do dyskusji: Smartfony Nokia 3.1 i 5.1 reklamowane do ping-ponga, basenu i pizzy (wideo)