SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nordea reklamuje kredyt 'po drodze do Twojego domu' (wideo)

Pod hasłem "Po drodze do Twojego domu" startuje kampania reklamowa kredytu mieszkaniowego w banku Nordea. W akcji obejmującej telewizję, internet, prasę i BTL występuje Toni Hyyryläinen znany z programu "Europa da się lubić".

Rozpoczynająca się właśnie kampania reklamowa kredytu mieszkaniowego udzielanego przez Nordea Bank Polska podkreśla proste procedury i niskie raty tej oferty oraz możliwość wyboru i wielokrotnej zmiany waluty bez prowizji. Przekaz pod hasłem "Po drodze do Twojego domu" pokazuje, jak dzięki kredytowi spełnia się marzenie rodziny, co komentuje Toni Hyyryläinen, uczestnik programu "Europa da się lubić" od dwóch lat biorący udział w akcjach marketingowych tej firmy. Kampania, mająca na celu pozyskanie nowych klientów i budowanie pozytywnego wizerunku banku, jest skierowana do dobrze wykształconych mieszkańców dużych miast.


Akcja od 4 marca prowadzona jest w internecie (działania w wyszukiwarkach, reklamy w wybranych portalach i serwisach tematycznych, np. Gazeta.pl, Wp.pl, Interia.pl i wortalach nieruchomościowych), a od 6 marca - w telewizji (TVP1,TVP2, TVN24, TVN7, pakiet Discovery, TVN Style, TVN Turbo i pakiet N), prasie (Gazeta Wyborcza) oraz w ramach działań BTL (plakaty w witrynach zewnętrznych placówek banku, na ekranach bankomatów i wyciągach bankowych, wizualizacje podczas targów branżowych w Poznaniu, Gdańsku, Wrocławiu i Warszawie).

Kreację kampanii przygotowała agencja Hand Made, działania w internecie prowadzi Genero, natomiast zakupem mediów zajęły Media Contacts (internet) i MPG (pozostałe media).

Dołącz do dyskusji: Nordea reklamuje kredyt 'po drodze do Twojego domu' (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl