Novak Djoković globalnym ambasadorem firmy waterdrop
Novak Djoković dołączył do firmy waterdrop produkującej napoje jako jej ambasador i inwestor. Wartości umowy nie podano.
Waterdrop nawiązała współpracę z Novakiem Djokowiciem, aby wprowadzić realną zmianę w przyzwyczajeniach współczesnego społeczeństwa i eliminować niezdrowe, słodzone napoje w plastikowych butelkach. Marka chce też pokazać zaangażowanie środowiska sportowców w walce o czystą planetę.
- Bycie sportowcem nie polega wyłącznie na talencie i treningach, jest to decyzja, która wpływa na całe ciało. Musiałem zdobyć wiele wiedzy i zastosować ją w codziennym życiu. Zdrowy styl życia to również odpowiednie nawodnienie organizmu, dla mnie ważne jest, aby odbywało się ono bez ustępstw w kwestii wpływu na środowisko. Wierzę, że dzięki wspólnej pracy możemy dokonać prawdziwej zmiany i pozbyć się wszystkich plastikowych butelek – mówi Novak Djoković – Podejmuję decyzję o wzięciu odpowiedzialności za swoje wybory jako sportowiec, osoba publiczna, ale także jako ojciec i zaprzestaniu promowania używania jakichkolwiek napojów w jednorazowych, plastikowych butelkach.
Prekursor odpowiedniego nawodnienia sportowego
Firma Waterdrop wprowadziła ostatnio na rynek waterdrop Microlyte: nową kapsułkę przeznaczoną dla osób aktywnych fizycznie, która zawiera pięć elektrolitów i dziewięć witamin. W przeciwieństwie do tradycyjnych napojów sportowych produkt ten ma naturalny smak, nie zawiera cukru ani kofeiny, a dzięki formie rozpuszczalnej kostki eliminuje odpady w postaci puszek i butelek. Poprzez podejmowane współprace i zaangażowanie w liczne projekty, waterdrop chce stworzyć grupę autentycznych i inspirujących liderów skupionych wokół tematu prawidłowego nawodnienia.
- Jesteśmy niezmiernie podekscytowani, że Novak Djoković dołączył do naszego zespołu jako inwestor i ambasador. Novak jest jednym z największych tenisistów wszech czasów i jednym z najbardziej szanowanych autorytetów w świecie sportu. Jest inspiracją nie tylko dla mnie osobiście, ale dla wielu pokoleń. Jest osobą prawdziwie zaangażowaną w sprawy ochrony planety, posiadającą głęboką wiedzę na temat znaczenia nawodnienia. Jego zaangażowanie w zdrowy i zrównoważony tryb życia doskonale współgra z naszą misją. Jesteśmy pewni, że dzięki wsparciu Novaka Djokovicia możemy wywrzeć realny wpływ i głęboko zmienić branżę napojów – komentuje Martin Murray, CEO i założyciel waterdrop.
Austriacka firma wspiera również amerykańskich tenisistów Danielle Collins i Taylora Fritza, którzy są zaangażowanymi ambasadorami marki, a także przekształca turnieje ATP w miejsca wolne od plastikowych butelek dzięki innowacyjnym ławkom hydracyjnym. Novak Djoković, który dokonał znaczącej siedmiocyfrowej inwestycji, dołączył do waterdrop jako inwestor oraz długoterminowy, globalny ambasador marki.
Dołącz do dyskusji: Novak Djoković globalnym ambasadorem firmy waterdrop