Novo Nordisk z kampanią „Otyłość kontra zdrowie"
Koncern farmaceutyczny Novo Nordisk rozpoczął kolejną odsłonę kampanii edukacyjnej „Otyłość kontra zdrowie". Jej realizację ponownie powierzono agencji LoveBrands Relations.
W ramach współpracy, LoveBrands Relations odpowiedzialne jest za strategię, media relations, influencer marketing, PR ekspercki, stworzenie strony internetowej oraz organizację konferencji prasowej rozpoczynającej kampanię.
Projekt po stronie LB Relations prowadzi Katarzyna Miklaszewska, communications expert oraz Dominika Kaczyńska, junior communications consultant.
- Naszym celem przy kampanii „Otyłość kontra zdrowie” jest zwiększanie świadomości o zagrożeniach wynikających z otyłości, ale także szerzenie wiedzy o wszelkich możliwych terapiach i rozwiązaniach - mówi Dorota Bieniek-Kaska, prezes LoveBrands Relations.
Dołącz do dyskusji: Novo Nordisk z kampanią „Otyłość kontra zdrowie"