Nowa oferta "Gazety Wyborczej"
"Co Jest Grane LIVE Informator Kulturalny" na płycie CD w prawie 800 tysięcy egzemplarzy.
Multimedialny magazyn kulturalny na płycie CD "Co Jest Grane LIVE Informator Kulturalny" na październik trafi do rąk czytelników z "Gazetą Telewizyjną" - stałym dodatkiem do "Gazety Wyborczej" - w piątek 30 września.
Na płycie "Co Jest Grane LIVE Informator Kulturalny" czytelnicy "Gazety Wyborczej" znajdą: zapowiedzi filmów kinowych, DVD, nowych płyt muzycznych i gier, dzwonki i tapety do telefonów komórkowych do ściągnięcia, pomocne linki (np. do stron portalu Gazeta.pl z repertuarem kin w całej Polsce i do stron sklepu internetowego Merlin.pl) oraz specjalny dział w całości poświęcony wybranemu wydarzeniu kulturalnemu października.
Atrakcją jest dołączenie do informacji zdjęć i zwiastunów filmowych przy zapowiedziach premier kinowych, DVD i gier oraz fragmentów przebojów przy zapowiedziach nowych płyt muzycznych.
Płyta pojawi się w nakładzie prawie 800 tysięcy egzemplarzy, a jej wejście na rynek wspierane będzie kampanią obejmującą nośniki outdoorowe, spoty w TVP 1, TVN, TVN 24, MTV oraz w sieci kin Cinema City. W Internecie o wydaniu płyty informować będzie kampania w portalach Gazeta.pl i WP oraz w komunikatorze Gadu-Gadu.
Sponsorem "Co Jest Grane LIVE Informator Kulturalny" jest firma Durex, a płyta powstała we współpracy "Gazety Wyborczej" i portalu Gazeta.pl .
Niezależnie od płyty piątkowa "Gazeta Wyborcza" będzie jak co tydzień zawierać bezpłatny dodatek "Co Jest Grane", który ukazuje się w mutacjach regionalnych w dziesięciu największych miastach Polski.
Dołącz do dyskusji: Nowa oferta "Gazety Wyborczej"