SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa reklama Carlsberga na Euro 2008

Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała najnowszą reklamę telewizyjną dla marki Carlsberg.

Spot został przygotowany w związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w piłce nożnej, jakie w czerwcu zostaną rozegrane na stadionach w Austrii i Szwajcarii - informuje serwis Brand Republic.

W reklamie widzimy jak piłkarz lokalnej drużyny z logo Carlsberga na koszulce strzela bramkę z rzutu karnego, a następnie wraz z innymi zawodnikami cieszy się z niej w niespotykany na prawdziwych meczach sposób: wszyscy wykonują akrobatyczne popisy, aby na końcu poprzez wdrapywanie się po swoich barkach stworzyć wysoką wieżę.

Spot kończy się hasłem: "Carlsberg don't do goal celebrations, but if they did, they'd probably be the finest goal celebrations in the world" ("Carlsberg nie produkuje celebracji goli, ale gdyby to robił, prawdopodobnie byłyby to najlepsze celebracje goli na świecie").

Agencja Saatchi & Saatchi stworzyła dla Carlsberga słynny slogan "Probably the best lager in the world" ("Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie"), który po raz pierwszy pojawił się w reklamach marki jeszcze w 1973 roku.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Nowa reklama Carlsberga na Euro 2008

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl