Nowe oblicze "Gazety Krakowskiej"
Należąca do koncernu Pasauer Presse Gazeta Krakowska zmienia swe oblicze
- Chcemy otworzyć się na nowych Czytelników - mówi nowy redaktor naczelny Leszek Rafalski.
W październiku gazeta zmieni layout, który przygotowuje i wdraża Studio Q. Tytuł nabrać ma dynamiki i przebojowości. Mocną stroną gazety mają być reporterskie zdjęcia. Gazeta zostanie uporządkowana przez włączenie wszystkich dodatków lokalnych do głównego grzbietu, który będzie teraz mutowany. Idą za tym zmiany ideowe - wyraźne wydzielenie w gazecie segmentów: informacyjnego i użyteczno-poradnikowego. Tradycyjnie dużo miejsca zajmować ma sport.
- Nie zapominamy o naszych wiernych Czytelnikach i chcemy z większym zaangażowaniem walczyć o ich interesy - podkreśla Rafalski.
Gazeta ma największe czytelnictwo w regionie (29,95 proc. - dane skumulowane od lutego do lipca 2004 w badaniach PBC), jest najlepiej sprzedającym się tytułem w Nowym Sączu i Tarnowie, ale kierownictwo myśli o odzyskaniu Krakowa. Dlatego do współpracy przy tworzeniu nowej gazety zaproszono wielu znanych krakowian. Felietonistami Gazety Krakowskiej mają być aktor Jan Nowicki, prof. Wiktor Zin, prof. Antoni Dziatkowiak, piosenkarz Maciej Maleńczuk i rajdowiec Tomasz Czopik.
Dołącz do dyskusji: Nowe oblicze "Gazety Krakowskiej"