SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe wcielenie znanej firmy

Kiedyś "Strategie komunikowania", teraz Pawlak PR

"Pawlak PR" to nowa nazwa istniejącej od 1998 roku firmy public relations "Strategie komunikowania". Równocześnie z nazewnictwem powstał system identyfikacji wizualnej firmy - czytamy w komunikacie prasowym.

Nowa nazwa pochodzi się od nazwiska założyciela Sławomira M. Pawlaka, który oprócz stanowiska dyrektora zarządzającego PAWLAK PR pełni również funkcję vice prezesa Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Najważniejszymi elementami w procesie zmiany nazwy firmy była metamorfoza logotypu oraz odświeżenie wyglądu i zawartości strony internetowej. Cała operacja miała na celu odświeżenie wizerunku firmy.

Dołącz do dyskusji: Nowe wcielenie znanej firmy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl