Nowe wydanie „Przyjaciółki” w promocyjnej cenie 1,69 zł
Najnowszy numer dwutygodnika „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) ukazał się w objętości 68 stron i z promocyjną ceną 1,69 zł. Tytuł wsparty jest kampanią w telewizji, prasie, radiu i na nośnikach reklamy zewnętrznej.
W wydaniu dostępnym w sprzedaży od 12 lipca br. czytelniczki będą mogły znaleźć reportaże, nowy cykl „Bezpieczne wakacje”, wskazówki dotyczące udzielania pierwszej pomocy, kulinarne inspiracje oraz modne porady.
Ponadto redakcja przygotowała wakacyjne konkursy, w których można wygrać samochód i zagraniczne wycieczki dla całej rodziny. Łączna wartość nagród to ponad 100 tys. złotych.
Nowe wydanie będzie wsparte kampanią promocyjną obejmującą telewizję (TVP, Polsat, TVN oraz stacje tematyczne), Radio Kolor, emisję reklam w pociągach Kolei Mazowieckich oraz prasie - w tytułach własnych wydawcy. Kampania promocyjna opracowana została przez dział promocji Multimedialnej Platformy Poradnikowej & Fit.
Numer w niższej cenie 1,69 zł ma również większą objętość – 68 stron. Będzie dostępny w sprzedaży do 25 lipca br.
Wzrost wpływów z reklam, spadek sprzedaży
W pierwszych pięciu miesiącach br. „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) osiągnęła największy wzrost wpływów z reklam – jej przychody z tego tytułu w skali roku zwiększyły się o 50,1 proc. - z 29,2 do 43,8 mln zł (dane na podstawie danych cennikowych Kantar Media, bez rabatów).
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w pierwszym kwartale 2018 roku wyniosła 158 125 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku zmalała o 21,37 proc.
Dołącz do dyskusji: Nowe wydanie „Przyjaciółki” w promocyjnej cenie 1,69 zł