Nowy dwumiesięcznik o modzie „Fashion TV Magazine”. Redaktorem naczelnym Anna Neneman
Po kilku numerach testowych w połowie lutego na rynku ukaże się „Fashion TV Magazine” (Fashion TV Polska). Redaktorem naczelnym została Anna Neneman.
Testowe numery magazynu pojawiły się w 2017 roku i były rozprowadzane wyłącznie wśród reklamodawców i partnerów. Teraz przyszedł czas na usystematyzowanie cyklu wydawniczego i szerszą promocję. Począwszy od marcowego numeru, pismo ukazywać ma się w cyklu dwumiesięcznym.
Redaktorem naczelnym została Anna Neneman, zaś dyrektorem generalnym - Tomasz Łysiak. Za szatę graficzną opowiada Ylan Anoufa. Redakcja liczy 18 osób.
Magazyn ma być przewodnikiem po kolekcjach światowych projektantów, trendach w modzie, sztuce, designie i kulturze.
„FashionTV Magazine” - jak zapewnia redakcja - przybliżać ma czytelników do realnego świata mody. Znajdą się w nim takie działy, jak między innymi designer world (przedstawienie sylwetek najlepszych światowych projektantów mody), interview (wywiady i sesja zdjęciowa z osobowościami z okładki), polish designer (wywiady z najlepszymi polskimi projektantami, international model z sylwetkami topowych, światowych modelek), fashion&film, stylists (wywiady ze stylistami), trends, beauty, art & culture, men (rubryka poświęcona mężczyznom) a także raporty ze światowych i polskich wybiegów. Hasłem promującym magazyn będzie „FashionTv Magazine Inspires Your Spirit”.
Pismo dostępne będzie w sprzedaży od połowy lutego. Jego nakład wyniesie ponad 15 tys. egzemplarzy i - jak zapowiada wydawca - dostępne ma być w najbardziej prestiżowych miejscach w Polsce. Zwykła wersja pisma kosztować ma 12 zł, z prezentami i voucherami - 29 zł.
Dołącz do dyskusji: Nowy dwumiesięcznik o modzie „Fashion TV Magazine”. Redaktorem naczelnym Anna Neneman
Jeśli wydań zerowych było kilka to raczej sugeruje, że nie było pomysły na ciekawe (dla reklamodawców i domów mediowych) pismo. Tematy i kobieta z okładki niezbyt oryginalne, niestety. Ale makieta świetna! Tu widać artystyczne oko i chęć zainteresowania czytelniczek.
To do boju.