SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy Ford Fiesta

W drugiej połowie listopada ruszyła kampania Forda Fiesta - nowe wcielenie ikony motoryzacji koncernu z Detroit. To kolejny model zaprojektowany zgodnie z kanonem wzornictwa Kinetic Design.

Kampania wspierająca obejmuje prasę lifestylową, stronę www, materiały POS w galeriach handlowych i salonach oraz dwie akcje aktywacyjne. Ekspozycje odbywają się w 50 centrach handlowych. Towarzyszy im konkurs dla wszystkich, którzy zechcą odbyć jazdę próbną.

Celem działań jest wsparcie sprzedaży nowego modelu Forda jeszcze przed inauguracją kampanii launchowej.

Akcja pre-launchowa nowej Fiesty została w całości przygotowana lokalnie. Zarówno strona wizerunkowa jak i aktywacyjna powstała w warszawskim oddziale Ogilvy Action.

ford

Za kampanię od strony klienta odpowiedzialny jest Władysław Włoszczowski, dyrektor d/s marketingu Ford Polska.

Za obsługę klienta w agencji odpowiada zespół Tomasza Wajszczyka - account directora.

Kreację, przygotował zespół pod kierownictwem Pawła Merecza.

Dom mediowy: Mindshare.

Dołącz do dyskusji: Nowy Ford Fiesta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl