Nowy Ford Fiesta
W drugiej połowie listopada ruszyła kampania Forda Fiesta - nowe wcielenie ikony motoryzacji koncernu z Detroit. To kolejny model zaprojektowany zgodnie z kanonem wzornictwa Kinetic Design.
Kampania wspierająca obejmuje prasę lifestylową, stronę www, materiały POS w galeriach handlowych i salonach oraz dwie akcje aktywacyjne. Ekspozycje odbywają się w 50 centrach handlowych. Towarzyszy im konkurs dla wszystkich, którzy zechcą odbyć jazdę próbną.
Celem działań jest wsparcie sprzedaży nowego modelu Forda jeszcze przed inauguracją kampanii launchowej.
Akcja pre-launchowa nowej Fiesty została w całości przygotowana lokalnie. Zarówno strona wizerunkowa jak i aktywacyjna powstała w warszawskim oddziale Ogilvy Action.
Za kampanię od strony klienta odpowiedzialny jest Władysław Włoszczowski, dyrektor d/s marketingu Ford Polska.
Za obsługę klienta w agencji odpowiada zespół Tomasza Wajszczyka - account directora.
Kreację, przygotował zespół pod kierownictwem Pawła Merecza.
Dom mediowy: Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Nowy Ford Fiesta