Nowy wygląd news feedu na Facebooku
Facebook wprowadził zmiany do szaty graficznej ekranu news feedu. Ma on teraz być bardziej przejrzysty i prezentować istotniejsze informacje.
Nowy design ma być identyczny zarówno w wersji przeglądarkowej jak i mobilnej. Oznacza to, że z lewej strony pojawi się zawsze dostępne menu, prowadzące do najważniejszych funkcji serwisu - takie samo jak to, które działa już w Facebooku dla iOS i Androidzie. Poza tym, będzie można szybko przeskoczyć do najnowszych postów.
W samych wpisach bardziej wyeksponowane zostaną dodane multimedia, takie jak filmy czy zdjęcia. Poza tym, sposób wyświetlania się postów ma być bardziej przejrzysty i estetyczny.
Odświeżony feed zostanie podzielony na kategorie. Najważniejsze z nich to: wszyscy znajomi, gdzie pojawiać będą się tylko wpisy przyjaciół, zdjęcia, z samymi grafikami oraz obserwowane, z postami od lubianych osób i stron. Poza tym, w news feedzie pojawią się też filtry tematyczne, na przykład dla gier i muzyki.
Nowy wygląd news feedu będzie stopniowo udostępniany kolejnym użytkownikom. Tutaj można dopisać się do listy oczekujących, by zacząć z niego korzystać wcześniej. Wkrótce pojawi się też jako aktualizacja do aplikacji mobilnych na iOS i Androida.
>>> 10,3 mln użytkowników Facebooka w Polsce. Serce i Rozum najpopularniejsze
Dołącz do dyskusji: Nowy wygląd news feedu na Facebooku