„Od domu blisko, do domu wszystko” w kampanii Odido
W telewizji i prasie ruszyła kampania reklamowa sieci osiedlowych sklepów Odido (należącej do Makro Cash and Carry Polska). Akcja jest prowadzona pod hasłem „Od domu blisko, do domu wszystko”.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/odido-logo655.png)
Reklamy Odido prezentują szeroki asortyment produktów dostępnych w tych sklepach.
Kampania podkreśla, że można w nich łatwo i szybko kupić wszystko, czego aktualnie potrzeba do domu - od drobnych produktów po większe zakupy.
Akcja potrwa do 28 maja. Obejmuje telewizję (cztery spoty emitowane m.in. w TVP1, TVP2 i Polsacie) oraz prasę.
Zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Od domu blisko, do domu wszystko” w kampanii Odido