Odmienione “Moje Gotowanie” promują Gessler, Sowa i Okrasa
Od styczniowego wydania, które ukaże się w poniedziałek 19 grudnia br., miesięcznik “Moje Gotowanie” (G+J Polska) stanie się bardziej lifestylowy, będzie mieć większą objętość, nową szatę graficzną, a także wyższą cenę. To pierwsze tak duże zmiany w piśmie od jego powstania 17 lat temu.
„Moje Gotowanie” nabierze bardziej lifestyle’owego charakteru. Zawartość pisma poszerzona zostanie o nowe rubryki „Kronika przyjemności”, „Agata Wojda gotuje” oraz felietony. Do współpracy tytuł zaprosił kulinarnych ekspertów: Karola Okrasę, Agatę Wojdę oraz Agnieszkę i Marcina Kręglickich.
Miesięcznik zyska nową szatę graficzną, odświeżono logo, a okładka będzie lakierowana. Magazyn ukazywać się będzie w objętości liczącej co najmniej 84 strony (dotąd były to 52 strony), na lepszym papierze i w oprawie klejonej. Tytuł też zdrożeje z 3,99 zł do 7,99 zł. Nakład styczniowego wydania to 40 tys. egz.
Pojawienie się na rynku odświeżonego “Mojego Gotowania” zostanie wsparte kampanią reklamową prowadzoną pod hasłem „Tradycja w nowym wydaniu!” wraz z rekomendacjami „Mistrzowie kuchni polecają”. Wezmą w niej udział Magda Gessler, Robert Sowa i Karol Okrasa.
Kampania promocyjna obejmie prasę („Gala”, Claudia”, „Naj Magazyn”, wydania i linie specjalne magazynu „Moje Gotowanie”, „M jak mieszkanie”, „Moje mieszkanie”), internet (mojegotowanie.pl, kobieta.pl, gala.pl, stylio.pl i wp.pl), a także działania w punktach sprzedaży sieci HDS i Kolporter. Miesięcznik lokowany będzie także w spotach telewizyjnych telezakupów Mango „Kitchen Master”. Za kreację i planowanie kampanii odpowiada dział marketingu G+J.
Dołącz do dyskusji: Odmienione “Moje Gotowanie” promują Gessler, Sowa i Okrasa