Odświeżone “Cztery Kąty” z większą liczbą porad i multimediami
Właśnie ukazało się listopadowe, odświeżone wydanie “Czterech Kątów” (Agora). W magazynie jest teraz więcej zdjęć i porad, a wprowadzona aplikacja mobilna pozwala na dostęp do materiałów multimedialnych.
W odmienionych „Czterech Kątów” czytelnicy znajdą więcej zdjęć polskich mieszkań i domów, porad eksperckich oraz pomysłów na metamorfozy wnętrz tanim kosztem, a także projekty typu „zrób to sam”. Pojawiły się nowe rubryki jak „Wademekum” (prezentacja z poradami, której tematem w listopadzie jest oświetlenie mieszkania), „Hobby, sposób na życie” (artykuły o ludziach z pasją i ich mieszkaniach) oraz „Zwierzę w domu” (podpowiedzi, jak urządzić miejsce dla zwierzaka).
Wydawca udostępnił też bezpłatną aplikację Viuu, którą można pobrać na smartfona. Pozwala ona na dostęp do materiałów multimedialnych. Wystarczy zeskanować za jej pomocą stronę oznaczoną ikoną Viuu i odtwarzać nagrania, np. film pokazujący jak urządzano mieszkanie prezentowane na okładce.
Magazyn zyskał odświeżoną, nowoczesną szatę graficzną. Zmiany odzwierciedla już okładka z większym zdjęciem i zmienioną winietą. Za nowy layout odpowiadają Andrzej Przygodzki, dyrektor artystyczny “Czterech Kątów” i Wioletta Cielemęcka, kierownik artystyczny w dziale graficznym.
Głównym tematem listopadowego wydania magazynu jest łazienka ze schowkami. W numerze można też znaleźć m.in. pomysły na zagospodarowanie kuchennej wyspy oraz poradnik, jak wybrać najlepszą lodówkę. Do wydania dołączono też 66 kuponów rabatowych, które pozwolą na zakupy ze zniżką do 50 proc. w sklepach z wyposażeniem wnętrz - stacjonarnych i internetowych.
Listopadowe wydanie „Czterech Kątów” wspiera kampania promocyjna prowadzona w telewizji (m.in. TVN, Polsat, TVP1, TVP2), radiu (Radio Złote Przeboje, TOK FM, Radio ZET), kinach (Helios i Cinema City), prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, czasopisma Agory), internecie (Gazeta.pl i WP.pl) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w tym na ekranach CityINFOtv w wagonach warszawskiego metra. Za zakup mediów oraz kreację kampanii odpowiada dział marketingu wydawcy, spoty wyprodukowała agencja Stage2.
Zmiany wprowadzone w magazynie mają sie przyczynić do umocnienia jego pozycji na rynku. “Cztery Kąty” są cały czas miesięcznikiem wnętrzarskim o największej sprzedaży ogółem, ale w I półroczu br. była ona o 15,59 proc. niższa niż rok wcześniej i wyniosła 62 136 egz. (dane ZKDP, więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Odświeżone “Cztery Kąty” z większą liczbą porad i multimediami