TVP ABC najchętniej oglądanym kanałem dziecięcym w 4-12 w listopadzie
Liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w listopadzie br. w grupie wiekowej 4-12 lat było TVP ABC. Największym wzrostem pochwalić się mogło Da Vinci, a najwięcej stracił teleToon+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
W segmencie kanałów dziecięcych wśród dzieci mających od 4 do 12 lat pierwsze miejsce w listopadzie 2021 roku zajęło TVP ABC. Udział stacji w rynku telewizyjnym względem listopada 2020 roku zmniejszył się o 8,22 proc. i wyniósł 6,71 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Havas Media Group opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement. Biorąc pod uwagę cały rynek telewizyjny TVP ABC w 2020 roku było drugą najchętniej oglądaną stacją w 4-12. Wyższe wyniki miał tylko Puls 2 (8,19 proc.), który nadaje wielogodzinne pasmo „Puls Kids” dla dzieci i ich rodziców.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugi był Nick Jr, którego udział wzrósł o 20,56 proc. do 4,08 proc.
Podium uzupełnia Cartoon Network, którego wynik zwiększył się o 22,78 proc. do 3,18 proc. Stacja przed rokiem była czwarta.
Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Da Vinci, której średni udział w grupie 4-12 poszedł do góry o 568,75 proc. do 0,11 proc. Kanał w zestawieniu był przedostatni.
Z kolei najbardziej - o 54,12 proc. - spadł wynik teleToon+ (do 0,44 proc. udziału). Kanał w rankingu spadł z lokaty 9. na 13.
Jak wygląda ranking oglądalności segmentu kanałów dziecięcych wśród wszystkich widzów (4+)? Tutaj też liderem w listopadzie 2021 roku była stacja TVP ABC. Jej średni udział wyniósł 0,77 proc. Zmniejszył się o 14,65 proc.
Drugi był Nick Jr, który w analizowanym okresie miał 0,51 proc. udziału (do góry o 10,13 proc.).
Podium, z wynikiem na poziomie 0,29 proc. (spadek o 5,54 proc.), uzupełnia Disney Junior. Stacja awansowała z czwartej lokaty.
Dołącz do dyskusji: TVP ABC najchętniej oglądanym kanałem dziecięcym w 4-12 w listopadzie
Rozczarowujące wyniki MiniMini+ (ale tak to jest, jak idzie się w komercję i puszcza dzieciakom bzdety w rodzaju kreskówek o Barbie i Enchantimals; Canal+ powinien zdecydowanie zmienić dyrektora programowego tej stacji).
Żal Da Vinci (wkrótce stacja opuści platformę Canal+). Jak widać edukacja dla dzieciaków nie jest dziś w modzie :-(. Rządzi chłam od Disney-a czy Nickelodeon-a.