TVN Style na czele kanałów lifestylowych w lipcu, HGTV awansowało na podium
W lipcu 2018 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Food Network, a na czele spadków uplasowało się Discovery Life - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w lipcu 2018 roku wyniósł 0,68 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do lipca 2017 roku wynik ten zmniejszył się o 8,82 proc.
Drugie było TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 9,96 proc. i wyniósł 0,57 proc. Stacja ta przed rokiem była trzecia.
Kolejną lokatę, z udziałem wynoszącym 0,52 proc., zajęło HGTV, które awansowało z piątej lokaty. Wynik tego kanału wzrósł o 23,74 proc.
Na siódmej lokacie (po awansie z ósmej) znalazł się Food Network, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 55,36 proc. do 0,17 proc.
Z kolei największą stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 9. na 11. Jego wynik zmalał o 51,40 proc. do 0,05 proc.
0,02 proc. udziału zanotował kanał Active Family, który nadaje od 2013 roku, ale w panelu Nielsena znalazł się od maja br. Sprzedażą reklam tej stacji zajmuje się Biuro Reklamy Telewizji Polskiej.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera w lipcu br. też zajęło TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 1,03 proc., po spadku o 10,82 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 1,02 proc., zajął kanał TVN Turbo (udział tej stacji względem lipca ub.r. wzrósł o 9,72 proc.).
Podium uzupełnia HGTV, notujący wzrost o 19,19 proc. do 0,68 proc. udziału. Stacja ta awansowała z miejsca czwartego.
Także i tutaj największym wzrostem pochwalić się mógł Food Network. Jego udział zwiększył się o 111,68 proc. do 0,29 proc.
Największy spadek też i w tym ujęciu odnotowało Discovery Life (było to 55,97 proc. do 0,06 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele kanałów lifestylowych w lipcu, HGTV awansowało na podium