Polsat Play nowym liderem oglądalności, Active Family z największym wzrostem
W maju 2020 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych został Polsat Play, który wyprzedził TVN Style i HGTV. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał Active Family, a na czele spadków uplasowało się TVN Style - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w maju 2020 roku wyniósł 0,60 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do maja 2019 roku wynik zwiększył się o 21,46 proc. Stacja awansowała z miejsca trzeciego.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugą lokatę spadło HGTV, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 19,97 proc. i wyniósł 0,53 proc.
Podium, z udziałem wynoszącym 0,45 proc., uzupełnia TVN Style. Wynik kanału zmalał o 31,02 proc. - najbardziej w zestawieniu. W maju ub.r. stacja była wiceliderem.
Na dziewiątej lokacie (po awansie z jedenastej) znalazła się stacja Active Family, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 57,14 proc. do 0,09 proc.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia z miejsca trzeciego na pozycję lidera w maju br. awansował Polsat Play. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,69 proc., po wzroście o 29,08 proc.
Na drugie miejsce spadło TVN Style (udział stacji względem maja ub.r. spadł o 32,58 proc. do 0,68 proc.), a z drugiego na trzecie - HGTV (w dół o 14,51 proc. do 0,60 proc.).
Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 88,07 proc. do 0,21 proc., również i tutaj zanotowała stacja Active Family. Najwięcej w tym ujęciu stracił kanał TLC - było to 39,49 proc. do 0,24 proc.
Dołącz do dyskusji: Polsat Play nowym liderem oglądalności, Active Family z największym wzrostem