SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rekordowe wyniki TVP Sport. Polsat Sport wyprzedził Eurosport 1

W listopadzie 2022 roku najchętniej oglądanym kanałem sportowym był TVP Sport, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat Sport, który wyprzedził Eurosport 1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział TVP Sport w listopadzie 2022 roku wyniósł 2,15 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik zwiększył się o 198,61 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu. TVP Sport w zeszłym miesiącu pokazywał niemal wszystkie mecze mundialu, który od 20 listopada do 18 grudnia br. odbywa się w Katarze.

Polsat Sport wyprzedził Eurosport 1

Drugi był Polsat Sport, który wyprzedził Eurosport 1. Udział stacji poszedł do góry o 18,92 proc. do poziomu 0,44 proc.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Wynik Eurosportu 1 w zeszłym miesiącu wyniósł 0,40 proc. Zmniejszył się o 4,76 proc.

Największy spadek odnotował Fightklub, którego wynik zmniejszył się teoretycznie o 100 proc. do 0 proc.

Rynek kanałów sportowych wzrósł o 68 proc.

Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w listopadzie 2022 roku wyniósł 3,75 proc. Względem listopada 2021 roku wzrost wyniósł 68,16 proc.

TVP Sport znokautował konkurencję również w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w listopadzie br. również zajął TVP Sport, którego udział wyniósł 2,06 proc., po wzroście o 216,92 proc. - największym w zestawieniu.

Drugi był Polsat Sport (0,20 proc.; - 4,76 proc.), który awansował z trzeciej lokaty. Podium uzupełnia Eurosport 1 (0,19 proc.; - 13,64 proc.), który spadł z miejsca drugiego. Również 0,19 proc. udziału miał Eleven Sports 1 (wzrost o 5,56 proc.), który przed rokiem był czwarty.

Również i w tym ujęciu największy spadek zanotowała Motowizja - teoretycznie o 100 proc. do 0,00 proc. udziału.

Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł w tej grupie 3,11 proc. (wzrost o 69,95 proc.).

Dołącz do dyskusji: Rekordowe wyniki TVP Sport. Polsat Sport wyprzedził Eurosport 1

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Iryk
Precz TVP udawanie 2,7 miliardy podatników...nie idzie oglądać wszystko
odpowiedź
User
Mieciu
Precz TVP udawanie 2,7 miliardy podatników...nie idzie oglądać wszystko

Precz ty żałosny trollu nie umiejący pisać! Masz płacone za to?
odpowiedź
User
Tobek
Przestań kłamać i udawać!
odpowiedź