Polo TV najchętniej oglądanym kanałem muzycznym. 4Fun.TV z największym wzrostem
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w marcu 2023 roku było Polo TV, które wyprzedziło Eskę TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał 4FunTV, a najwięcej straciła Eska Rock TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział naziemnego kanału Polo TV w marcu 2023 roku wyniósł 0,34 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł o 10,53 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Stacja na pozycję lidera awansowała z drugiej lokaty.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugie miejsce spadła Eska TV, której udział wyniósł 0,32 proc., po spadku o 33,33 proc.
4Fun.TV z największym wzrostem
Podium uzupełnia kanał 4Fun.TV, który awansował z piątej lokaty (do góry o 123,08 proc. do 0,29 proc.). Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Z kolei najwięcej straciła stacja Eska Rock TV - było to 50 proc. do 0,01 proc. udziału. Kanał zajął ostatnią lokatę.
Polo TV na czele również w 16-49
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w marcu 2023 roku liderem było Polo TV. Udział kanału, po spadku o 9,68 proc., wyniósł 0,28 proc.
Druga była Eska TV, której udział wyniósł 0,20 proc. (w dół o 20 proc.). Podium uzupełnia kanał Stars.tv, który awansował z miejsca czwartego (+ 44,44 proc. do 0,13 proc.).
W tym ujęciu najwięcej też zyskała stacja 4Fun.TV (83,33 proc. do 0,11 proc.). Z kolei najwięcej ex aequo straciły Power TV i Nuta.TV (50 proc. do 0,01 proc. w przypadku obu kanałów).
Dołącz do dyskusji: Polo TV najchętniej oglądanym kanałem muzycznym. 4Fun.TV z największym wzrostem