354 tys. widzów „Magazynu 997” w TVP1
Program „Magazyn 997” w sezonie 2020/2021 ogląda średnio 354 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji misyjnej audycji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki „Magazynu 997” emitowane są w TVP1 w czwartkowe wieczory (od lutego br. - około godz. 22.55, w poprzednich miesiącach - o około 23.30). Odcinki pokazane w okresie od 3 września ub.r. do 15 kwietnia br. oglądało średnio 354 tys. widzów. Przełożyło się to na 5,67 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,33 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszyło się wydanie z 8 kwietnia. Zgromadziło przed telewizorami 593 tys. oglądających.
TVP1 w czasie emisji „Magazynu 997” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+. Liderem jest TVN, nadający wówczas gł. filmy fabularne, co przekłada się na 7,70 proc. udziału. Drugą lokatę zajmuje Polsat (gł. filmy i „Love Island. Wyspa miłości”; 6,03 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 (gł. pasmo filmowe i serialowe; 5,51 proc.).
Również w grupie 16-49 TVP1 zajmuje miejsce trzecie. Z kolei w grupie 16-59 Jedynka jest czwarta.
Aktualnie audycję prowadzi Dariusz Bohatkiewicz. Program powstaje we współpracy z Komendą Główną Policji.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.
Dołącz do dyskusji: 354 tys. widzów „Magazynu 997” w TVP1
Ciekawe jak on dzieli czas między 997, a Londyn.