„Przyjaciółki 18” straciły 160 tys. widzów. Polsat stacją trzeciego wyboru
Najnowszy sezon „Przyjaciółek” ogląda średnio 1,06 mln osób, o 140 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Polsat w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że osiemnastą edycję „Przyjaciółek” (serial jest emitowany w czwartki o godz. 21.05, począwszy od 2 września br.) po trzech pierwszych odcinkach śledzi średnio 1,06 mln widzów. Przekłada się to na 8,43 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,33 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,91 proc. w grupie 16-59.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 9 września br. Zgromadził przed telewizorami 1,13 mln oglądających.
Podczas emisji „Przyjaciółek” Telewizja Polsat zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należy do TVP1, nadającej w tym czasie gł. „Na sygnale” i „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 15,45 proc. udziału. Na drugim miejscu znajduje się TVN („Milionerzy” i „Kuchenne rewolucje”; 11,48 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 (gł. „Kabaret. Super show Dwójki”; 3,41 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat jest trzeci.
O czym jest serial „Przyjaciółki”
„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Do obsady 18. sezonu dołączył Paweł Ławrynowicz.
Serial produkuje Akson Studio.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółki 18” straciły 160 tys. widzów. Polsat stacją trzeciego wyboru