SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Przyjaciółki 18” straciły 160 tys. widzów. Polsat stacją trzeciego wyboru

Najnowszy sezon „Przyjaciółek” ogląda średnio 1,06 mln osób, o 140 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Polsat w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że osiemnastą edycję „Przyjaciółek” (serial jest emitowany w czwartki o godz. 21.05, począwszy od 2 września br.) po trzech pierwszych odcinkach śledzi średnio 1,06 mln widzów. Przekłada się to na 8,43 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,33 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,91 proc. w grupie 16-59.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 9 września br. Zgromadził przed telewizorami 1,13 mln oglądających.

Dla porównania, szesnastą edycję serialu, pokazywaną jesienią ub.r., po trzech pierwszych odcinkach śledziło o 140 tys. widzów więcej - było to średnio 1,20 mln osób (czyli o 290 tys. widzów mniej), co przekładało się na 9,35 proc. udziału w 4+ 12,92 proc. w 16-49 oraz 10,55 proc. w 16-59.

Podczas emisji „Przyjaciółek” Telewizja Polsat zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należy do TVP1, nadającej w tym czasie gł. „Na sygnale” i „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 15,45 proc. udziału. Na drugim miejscu znajduje się TVN („Milionerzy” i „Kuchenne rewolucje”; 11,48 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 (gł. „Kabaret. Super show Dwójki”; 3,41 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat jest trzeci.

O czym jest serial „Przyjaciółki”

„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Do obsady 18. sezonu dołączył Paweł Ławrynowicz.

Serial produkuje Akson Studio.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółki 18” straciły 160 tys. widzów. Polsat stacją trzeciego wyboru

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
literat
Ten 1 mln widzów w analizach ogladalności to są chyba osoby przykute do łóżka ze względu na chorobę /niepełnosprawność . Klikają pilotem po kanałach i wychodzi oglądalność. Łał
odpowiedź
User
nilko
Po 18. sezonach, jeżeli zapadnie decyzja o zakończeniu produkcji, to warto fanom podziękować i nie urywać serialu tak po prostu.
odpowiedź
User
XXXX
"O czym jest serial przyjaciółki" - pada pytanie w treści. Odpowiedź jest prosta: o tym, że każdy z (prawie) każdym się bzyka (bo wierność jest nudna), o tym, że bohaterki z każdej, nawet najgorszej choroby czy niedoskonałości cudownie wychodzą (rak, niepłodność, alkoholizm, wypadek) bez szwanku, itp., itd. Czyli pudrowana nuda
odpowiedź