SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Oglądalność stacji telewizyjnych w 2007 r.

Najlepszą oglądalność w 2007 r. na rynku telewizyjnym miała stacja TVP1, druga była TVP2, trzeci Polsat, a czwarty TVN - podał AGB Nielsen Media Research.

Udział TVP1 w widowni w 2007 r. wyniósł 23,2 proc., co oznacza spadek o 0,84 pkt proc. w porównaniu do 2006 roku. Udział TVP2 wyniósł 17,99 proc. (spadek o 2,08 pkt proc.), a Polsat - 16,76 proc. (wzrost o 0,66 pkt proc.) Oglądalność TVN zmniejszyła się o 0,28 pkt proc. do 16,46 proc. Stacja spadła z trzeciego na czwarte miejsce za TVP1, TVP2 i Polsatem.

Pod względem wpływów TVN oddał w ubiegłym roku pierwszą pozycję i był na drugim miejscu z 2,17 mld zł. Pierwszy był Polsat, który miał 2,23 mld zł.

Wśród stacji telewizyjnych sukces finansowy odnotowały telewizje komercyjne. W 2007 roku największe wpływy osiągnął Polsat 2,23 mld zł. W 2006 roku pierwsze miejsce zajęła stacja TVN, która zarobiła wówczas 2,03 mld zł.

Trzecie i czwarte miejsce zajęły stacje telewizji publicznej: TVP1 z wpływami 1,54 mld zł oraz TVP2 - 1,07 mld zł. W 2006 roku było to odpowiednio 1,32 mld zł i 1,03 mld zł.

Dołącz do dyskusji: Oglądalność stacji telewizyjnych w 2007 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl