SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„W rytmie serca 5” ze spadkiem widowni w nowym paśmie. Polsat zdecydowanym liderem

Piąty sezon „W rytmie serca” emitowany w niedziele o godz. 22.05 ogląda średnio 1,13 mln widzów, o 620 tys. widzów mniej niż trzeci sezon pokazywany rok temu dwie godziny wcześniej. Produkcja daje Polsatowi zdecydowane pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49.

„W rytmie serca 5” na antenie Polsatu oglądać można w niedziele o godz. 22.05, począwszy od 20 października br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków (do 3 listopada) wyniosła 1,13 mln osób, co przełożyło się na 10,88 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,26 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył trzeci odcinek - zgromadził on przed telewizorami 1,18 mln oglądających.

Dla porównania, pierwsze cztery odcinki trzeciego sezonu produkcji, emitowanego jesienią ub.r. (głównie w niedziele o godz. 20.00), śledziło 1,75 mln osób, co przełożyło się na 11,57 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 10,24 proc. w grupie 16-49 oraz 10,53 proc. w grupie 16-59. Serial stracił 620 tys. widzów.

Polsat w paśmie nadawania serialu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym paśmie jest TVP1, która emitując wtedy gł. filmy fabularne osiąga 7,86 proc. udziału. Trzeci jest TVN (gł. „39 i pół tygodnia” oraz filmy fabularne; 6,79 proc.), a czwarta - TVP2 (gł. powtórki „Wkręconych w randkę”; 2,96 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-59 Polsat jest liderem rynku. Z kolei w grupie 16-49 stacja zajmuje miejsce drugie.

Serial „W rytmie serca” opowiada o losach zdolnego chirurga dr Adama Żmudy, który zmuszony do rezygnacji z pracy w renomowanym szpitalu, planuje zmienić swoje życie i chce dołączyć do Lekarzy bez Granic w Afryce. Przed wyjazdem odwiedza rodzinne miasto, Kazimierz Dolny, w którym na jaw wychodzą skrywane sekrety. Producentem wykonawczym projektu jest należąca do Tadeusza Lampki firma Artrama.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.

Dołącz do dyskusji: „W rytmie serca 5” ze spadkiem widowni w nowym paśmie. Polsat zdecydowanym liderem

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
to już nie jest taki serial jak przy pierwszej serii, ale całkiem niezle się ogląda
odpowiedź
User
123
Trzeba było nie zmieniać godzin emisji. Za późno jest emisja a kabarety nie zachwycają
odpowiedź
User
Widz
Slaby scenariusz i godziny emisji = spadek
odpowiedź