SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ogromny wzrost sprzedaży „Gali”. „Viva!” i „Flesz” mocno w dół

W lutym 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Gala”, zaś najwięcej straciły „Viva!” i „Flesz”.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w lutym 2015 roku wyniosła 249 550 egz. W porównaniu do lutego 2014 roku była ona niższa o 11,74 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z czwartego na drugie miejsce awansował dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on jednak spadek sprzedaży ogółem wynoszący 5,53 proc. i średni wynik na poziomie 220 037 egz.

Na podium znalazła się jeszcze „Gala” (Grupa Burda), która rok wcześniej była szósta, czyli ostatnia. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zwiększyła się w ciągu roku o 118,59 proc. do 144 276 egz. - był to największy wzrost w zestawieniu. Warto jednak wziąć pod uwagę, że jeden numer „Gali” w lutym br. ukazał się w promocyjnej cenie 0,99 zł, podczas gdy rok wcześniej magazyn miał wydania tylko w normalnej cenie 4,99 zł.

Największy spadek w rankingu, wynoszący aż 54,80 proc., odnotowała „Viva!” (Edipresse Polska), której średni wynik w lutym br. uplasował się na poziomie 111 225 egz. Magazyn ten spadł z miejsca drugiego na czwarte. W lutym ub.r. „Viva” miała jeden numer za 0,99 zł, a w lutym br. nie było promocji cenowych (magazyn kosztował 3,29 zł).

Niewiele mniejszy spadek (o 54,29 proc.) odnotował magazyn „Flesz” (Edipresse Polska), który spadł z miejsca trzeciego na piąte. Jego średnia sprzedaż ogółem w drugim miesiącu br. wyniosła 110 852 egz.

ZKDP

luty

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Party Życie Gwiazd

357 993

249 617

249 550

396 473

282 820

282 753

Show

327 458

220 037

220 037

309 959

232 927

232 927

Gala

238 868

144 326

144 276

134 444

66 052

66 002

Viva

198 096

111 225

111 225

362 058

246 078

246 078

Flesz Gwiazdy & Styl

181 913

111 336

110 852

328 854

243 000

242 516

Grazia

127 465

59 262

59 062

157 458

87 467

87 317

W lutym 2015 roku w porównaniu do stycznia 2015 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem również pochwalić się mogła „Gala” - było to 197,52 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 29,77 proc., odnotowała „Viva!”.

ZKDP

2015

Wirtualnemedia.pl

luty

styczeń

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Party Życie Gwiazd

357 993

249 617

249 550

349 632

252 028

251 961

Show

327 458

220 037

220 037

322 454

211 412

211 412

Gala

238 868

144 326

144 276

104 000

48 543

48 493

Viva

198 096

111 225

111 225

251 579

158 372

158 372

Flesz Gwiazdy & Styl

181 913

111 336

110 852

185 340

112 145

111 661

Grazia

127 465

59 262

59 062

129 955

64 256

64 056

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Ogromny wzrost sprzedaży „Gali”. „Viva!” i „Flesz” mocno w dół

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Witek
Jednak dodanie programu telewizyjnego i przepisów na kiszenie ogórków pozwoliło "Show" poprawić sprzedaż. Tylko czy to jest jeszcze segment people?
0 0
odpowiedź
User
Marlena
Program tv w SHOW???? hihihihi gdzie?
0 0
odpowiedź
User
Rety
Czy ja coś ma na okładce tekst typu "Tanie leki z domowej apteki" to nadal nazywacie to dwutygodnikiem "people"? Szkoda bo to tylko zaniża poziom tego segmentu.
0 0
odpowiedź