SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Okocim i Carlsberg już promowane biletami na Euro 2016

Trwają już loterie promocyjne marek piwnych Okocim i Carlsberg (należących do Carlsberg Polska) związane z Euro 2016. W obu akcjach, realizowanych przez agencję Smolar, do wygrana są bilety na mecze tego turnieju.

W prowadzonej od sierpnia promocji Carlsberga należy kupić specjalnie oznaczoną butelkę lub puszkę tego piwa, zachować kapsel lub kluczyk z kodem promocyjnym oraz wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie Biletyuefaeuro2016.pl. Co tydzień losowane są pakiety VIP obejmujące dwa bilety na mecz ćwierćfinałowy Euro 2016, przeloty w obie strony oraz pełne zakwaterowanie i wyżywienie podczas pobytu. Akcja potrwa do końca kwietnia przyszłego roku.

Marka Carlsberg jest oficjalnym partnerem UEFA od mistrzostw Europy w RFN w 1988 roku.

Z kolei w promocji Okocimia „ZaWalkeDoKonca” należy przesłać na stronie Konkursokocim.pl swoje zdjęcie, na którym kibicuje się polskiej reprezentacji piłkarskiej, wraz z kodem spod kapsla lub kluczyka promocyjnego opakowania piwa Okocim Jasne Pełne albo Okocim Mocne. Do wygrania jest 25 podwójnych biletów na mecze Euro 2016. Konkurs potrwa do 14 grudnia br.

Okocim od roku jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, do czego w okresie wiosennym i letnim nawiązywała kampania reklamowa tego piwa.

Promocje obu marek są reklamowane na ich opakowaniach oraz w materiałach POS w punktach sprzedaży. Akcja Okocimia była też reklamowana przy transmisjach ostatnich meczów reprezentacji.

Za przygotowanie i koordynację promocji odpowiada agencja Smolar.

Dołącz do dyskusji: Okocim i Carlsberg już promowane biletami na Euro 2016

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl