Ol Janus globalnym szefem danych w Havas CX
Havas wyznaczył Ol Janusa na nowo utworzone stanowisko globalnego szefa danych dla swojej dedykowanej sieci obsługi klienta - Havas CX.
Ol Janus, który wcześniej był szefem grupy ds. danych w wiodącej brytyjskiej agencji sieci, Havas CX helia – będzie podlegał dyrektorowi ds. strategii Havas Creative Global, Markowi Sinnock.
W tej nowej roli Janus był odpowiedzialny za prowadzenie i rozwijanie produktów i usług związanych z danymi w całej globalnej sieci Havas CX.
Havas CX zatrudnia ponad 1200 osób z 20 globalnych grup agencji Havas Creative i agencji lokalnych, a także dodatkowych specjalistów z całej sieci Havas.
Od momentu powstania w październiku ubiegłego roku agencja zdobyła wielu klientów, w tym markę produktów do pielęgnacji skóry Aesop, producenta samochodów Volkswagen Group UK i należącą do Marsa markę karmy dla zwierząt Royal Canin.
Ol Janus ponownie dołączył do Havas w 2017 roku, po trzech latach spędzonych w Ogilvy, gdzie prowadził praktykę danych w Londynie i pracował z klientami, w tym z Nestle, BT, BP i Public Health England.
Wcześniej spędził ponad 10 lat w agencji znanej obecnie jako Havas CX helia, gdzie pełnił różne funkcje, w tym dyrektora zarządzającego i globalnego dyrektora ds. danych, pracując dla takich klientów, jak Diageo, Unilever, EasyJet i Compare the Market.
Wcześniej zajmował różne stanowiska w zakresie strategii danych w firmach, takich jak Acxiom i Virgin Media.
Dołącz do dyskusji: Ol Janus globalnym szefem danych w Havas CX