'Olivia' liderem
Wzrost sprzedaży "Olivii" i znaczny spadek "Poradnika Domowego" to największe zmiany wśród miesięczników poradnikowych dla kobiet.
W maju 2006 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet była ”Olivia” (Axel Springer Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Sprzedaż wyniosła 466 841 egz. - to ponad 140 tys. egz. więcej niż w analogicznym okresie 2005.
- Przeprowadzony wiosną ubiegłego roku relaunch 'Olivii' przynosi coraz lepsze rezultaty. Naszą systematyczną pracę nad tym magazynem dostrzegają zarówno czytelnicy jak i klienci reklamowi. Szczególnie cieszy nas ogromny wzrost sprzedaży wydania bez dodatku, co świadczy o silnym przywiązaniu czytelniczek do tytułu. - mówi Marcin Biegluk, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych i młodzieżowych Axel Springer Polska.
Na drugim miejscu znalazł się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) - 440 099 egz. (jako miesięcznik od lipca ub.r., wcześniej dwutygodnik) a na trzecim ”Poradnik Domowy” (Agora), który sprzedał się w liczbie 408 008 egz. - o ponad 200 tys. mniej niż w 2005 roku.
maj | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Olivia | 466841 | 322671 |
Świat Kobiety | 440099 | - |
Poradnik Domowy | 408008 | 612150 |
Dobre Rady | 397323 | 371612 |
Claudia | 390848 | 455401 |
kwiecień 2006
Dołącz do dyskusji: 'Olivia' liderem