„Olivia” z nowymi działami i szatą graficzną
Miesięcznik „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) od numeru lipcowego, który ukaże się we wtorek 9 czerwca br., zyska zmienioną strukturę, nowe działy i odświeżony layout.
W magazynie pojawi się więcej materiałów, które mają być inspiracją dla czytelniczek, więcej reportaży, a także tematy związane z psychologią. Poza wywiadem będzie jeszcze jeden materiał dotyczący gwiazd. Część poradnicza zostanie poszerzona o metamorfozy modowe oraz o rubrykę poświęconą dbaniu o dom.
„Olivia” zyska też nową szatę graficzną - zmienią się czcionki i kolorystyka pisma, pojawią się duże zdjęcia. W miesięczniku znajdą się też sesje zdjęciowe.
Lipcowa „Olivia” ukaże się w nakładzie 300 tys. egz. Cena pisma nadal wynosić będzie 2,50 zł.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Odświeżony magazyn promowany będzie w telewizji (stacje Grup TVP, Polsat, TVN i ZPR) oraz w prasie (tytuły Wydawnictwa Bauer). Za realizację kampanii odpowiedzialne jest studio produkcyjne ITC, a za zakup mediów - dom mediowy MEC. Spółka na promocję pisma do końca roku chce wydać około 6 mln zł.
Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „Olivii” w lutym br. wyniosła 122 932 egz.
Dołącz do dyskusji: „Olivia” z nowymi działami i szatą graficzną