OMD obronił budżet mediowy firmy Provident
Dom mediowy OMD (OMD Polska) będzie w dalszym ciągu obsługiwać firmę pożyczkową Provident w zakresie planowania i zakupu mediów - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
OMD pokonał w prowadzonym przez Providenta przetargu mediowym dwie agencje: Wavemaker (GroupM) i Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska).
Wybór OMD do dalszej współpracy potwierdziła w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Magda Maślana, ekspert ds. PR w Provident Polska. Nie ujawniła, na jak długo została zawarta umowa o współpracy.
OMD pracuje dla Providenta od początku 2013 roku. W przetargu prowadzonym pod koniec 2012 roku agencja przejęła budżet firmy pożyczkowej od domu mediowego Starlink (Publicis Media). Na początku 2016 roku OMD ponownie wygrał przetarg mediowy firmy, utrzymując jej obsługę. W przetargu agencja pokonała dwa inne domy mediowe, ale ich nazw wówczas nie podano.
Dołącz do dyskusji: OMD obronił budżet mediowy firmy Provident