ONZ kampanią zachęca ludzi, by nic nie robili (wideo)
Agencja reklamowa Leo Burnett Chicago w ramach inicjatywy ONZ Global Goal przygotowała kampanię, w której zachęca ludzi, by ludzie - w trosce o dobro planety - nic nie robili.
Uwagę widzów mają przyciągnąć zaangażowani do reklam komicy, wśród których są m.in. Bridget Everett, David Cross i Gilbert Gottfried. Każda z tych osób pokazuje, jak codzienne nic nierobienie zwykłych ludzi może pomóc w przetrwaniu planety. Chodzi o nie używanie jednorazowych plastikowych produktów, nie marnowanie wody, nie marnowanie energii itp.
Kampania wywodzi się ze spostrzeżenia, że ludzie, którym zależy na byciu bardziej przyjaznymi dla środowiska, mogą zostać przytłoczeni koncepcją zmiany stylu życia i po prostu się poddać. Ta kampania ma dawać ludziom rozwiązanie i podpowiedź "nic nie rób".
Za kampanie odpowiada agencja reklamowa Leo Burnett Chicago.
Dołącz do dyskusji: ONZ kampanią zachęca ludzi, by nic nie robili (wideo)
A Tobie podobni powinni wpierw nauczyć się kultury osobistej w sieci.