SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Opcom w social media dla Air Wick

Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na obsługę w social media marki odświeżaczy powietrza Air Wick (produkowanych przez Reckitt Benckiser Polska).

Opcom odpowiada za obecność marki Air Wick na Facebooku, Instagramie i YouTubie. Agencja zajmuje się zarówno bieżącą komunikacją z użytkownikami i dbaniem o wartościowe treści na profilach, jak też realizacją konkursów i innych dodatkowych aktywności.

Nie podano, które inne agencje brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia.

Umowa z Opcom została podpisana na rok. Poprzednio Air Wick na polskim rynku nie był obsługiwany w social media przez zewnętrzną agencję.

Opcom obsługuje już też w mediach społecznościowych dwie inne marki Reckitt Benckiser Polska: Dettol i Veet.

Dołącz do dyskusji: Opcom w social media dla Air Wick

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl