Orange: nowe kanały telewizyjne, premierowe smarftony w niższych cenach
Sieć Orange Polska wprowadziła 7 nowych kanałów w nowej ofercie telewizyjnej. Udostępniła też abonentom premierowe smartfony i smartwatche w obniżonych cenach.
Do pakietów Orange Love klienci mogą teraz dokupić urządzenia marki Samsung, m.in. Galaxy A40 i Galaxy S10 w zestawie ze smartwatchem Watch Active, Galaxy A51 oraz smartwatche z serii Galaxy z eSIM. Poszerzona oferta obejmuje teraz także smartfon Xiaomi Redmi 8 Pro, laptop HP 255 G7 i telefon Orange Neva Play.
Z promocyjnej oferty mogą skorzystać klienci podpisujący nową umowę lub przedłużający dotychczasową na wybrane Plany Mobilne. Do abonamentu można też wybrać najnowsze smartfony Huawei: premierowy Huawei P smart Pro (w cenie 35 zł za miesiąc w Planie Mobilnym 75) lub Huawei P smart 2019 (29 zł/mc w Planie Mobilnym 55).
Orange przygotowało także nowości dla użytkowników swojej usługi telewizyjnej. W ofercie pojawiło się siedem nowych kanałów: TVR HD (z programami poświęconymi stylowi życia i remontom domów), Top Kids Jr HD (kanał dla najmłodszych odbiorców), Top Kids HD (seriale animowane z lat 80-tych i 90-tych), NTL HD (nadaje wiadomości z regionów oraz filmy i seriale), Gametoon (kanał dla graczy i fanów rywalizacji e-sportowej), NUTA TV HD (kanał muzyczny, prezentujący hity muzyki pop oraz Dance), oraz Adventure HD (polski kanał przygodowy). Dodatkowo Discovery Life, który dotychczas był w Pakiecie Komfortowym, został przeniesiony do Pakietu Optymalnego, który teraz zawiera 109 kanałów w tym 63 w jakości HD.
Orange przygotował także specjalną ofertę dla klientów biznesowych. W planie Dla Firm z Multipakiem XL na 24 miesiące, przedsiębiorcy mogą skorzystać z oferty na zakup Huawei P30 lite przy zerowej wpłacie na start i kwocie 35 zł na miesiąc.
Od dziś w #OrangeLove możecie kupić świetne urządzenia w dobrych cenach. Samsung #GalaxyA40, #GalaxyA51, #GalaxyS10 w zestawie z Watch Active czy smartwatche z serii Galaxy z eSIM, a także Xiaomi Redmi 8 Pro i Orange Neva Play oraz laptop HP 255 G7. Warto! https://t.co/wTo4JD9hAr
— Wojtek Jabczyński (@RzecznikOrange) January 9, 2020
Orange Polska wypracował w trzecim kwartale ub.r. 946 mln zł zysku EBITDA po uwzględnieniu kosztów leasingu (EBITDAaL), tzn. o 22,4 proc. więcej niż przed rokiem. Operator zakończył wrzesień z 979 tys. klientów usług telewizyjnych, w tym 495 tys. klientów IPTV i 484 tys. klientów telewizji satelitarnej (DTH).
Dołącz do dyskusji: Orange: nowe kanały telewizyjne, premierowe smarftony w niższych cenach