„Owocowa loteria” promuje produkty Herbapol-Lublin
Herbapol-Lublin rozpoczął promocję konsumencką pod hasłem „Owocowa loteria” wspierającą różne produkty firmy. Przy akcji współpracuje z agencjami Unique One, BrandLab i MediaCom.
W loterii zaplanowano łącznie 1300 nagród (multicooker, blender, bony zakupowe), wśród których główną jest rodzinny samochód Toyota Auris Hybrid. Loteria potrwa do 26 listopada 2016 roku.
Aby wziąć udział w loterii, należy kupić syrop oraz drugi, dowolny produkt marki Herbapol (syrop, herbatę, powidła, konfiturę lub dżem owocowy), zachować paragon i zarejestrować go na stronie: owocowaloteria.pl. Produkty zgłaszane do loterii muszą być kupione na jednym paragonie.
Akcji promocyjnej towarzyszy kampania reklamowa w największych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN), internecie, a także prasie branżowej.
Organizatorem loterii jest Unique One. Działania z zakresu public relations i doradztwa komunikacyjnego prowadzi agencja BrandLab, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.
Dołącz do dyskusji: „Owocowa loteria” promuje produkty Herbapol-Lublin