OX Media wprowadza markę Cleanic do social mediów
Firma Harper Hygienics rozpoczęła współpracę z agencją OX Media, której powierzyła obsługę marki Cleanic w mediach społecznościowych.
Agencja zbudowała strategię komunikacji marki Cleanic w social mediach. Obecnie uruchamia profile Cleanic na Facebooku i Instagramie. Zajmuje się też całościowym prowadzeniem działań w social media na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych. W strategii mocny akcent położono na UGC i współpracę z mikroinfluencerami.
Strategia stworzona przez OX Media wykorzystuje ideę odkrywania różnych wymiarów delikatności. Realizowana będzie poprzez tworzenie autorskich treści o charakterze storytellingowym, lifestyle’owym oraz z zakresu szeroko pojętej pielęgnacji i urody, a także współtworzenie marki przez użytkowniczki i influencerki.
Dzięki tym działaniom ma powstać społeczność zaangażowanych i aktywnych kobiet, które będą chciały uczestniczyć w życiu marki Cleanic i współtworzyć ją przy użyciu user generated content.
Promowana marka ma stać się towarzyszką kobiet w ich codziennych rytuałach. W planach są także różnorodne akcje i aktywności z influencerkami i youtuberkami.
OX Media prowadzić będzie również działania performance w celu pozyskania fanów z grupy docelowej w mediach społecznościowych.
Działania marki Cleanic na Facebooku rozpoczęły się w październiku, a launch globalnego profilu instagramowego przewidziany jest na listopad.
Dołącz do dyskusji: OX Media wprowadza markę Cleanic do social mediów