SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

OX Media wprowadza markę Cleanic do social mediów

Firma Harper Hygienics rozpoczęła współpracę z agencją OX Media, której powierzyła obsługę marki Cleanic w mediach społecznościowych.

Agencja zbudowała strategię komunikacji marki Cleanic w social mediach. Obecnie uruchamia profile Cleanic na Facebooku i Instagramie. Zajmuje się też całościowym prowadzeniem działań w social media na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych. W strategii mocny akcent położono na UGC i współpracę z mikroinfluencerami.

Strategia stworzona przez OX Media wykorzystuje ideę odkrywania różnych wymiarów delikatności. Realizowana będzie poprzez tworzenie autorskich treści o charakterze storytellingowym, lifestyle’owym oraz z zakresu szeroko pojętej pielęgnacji i urody, a także współtworzenie marki przez użytkowniczki i influencerki.

Dzięki tym działaniom ma powstać społeczność zaangażowanych i aktywnych kobiet, które będą chciały uczestniczyć w życiu marki Cleanic i współtworzyć ją przy użyciu user generated content.

Promowana marka ma stać się towarzyszką kobiet w ich codziennych rytuałach. W planach są także różnorodne akcje i aktywności z influencerkami i youtuberkami.

OX Media prowadzić będzie również działania performance w celu pozyskania fanów z grupy docelowej w mediach społecznościowych.

Działania marki Cleanic na Facebooku rozpoczęły się w październiku, a launch globalnego profilu instagramowego przewidziany jest na listopad.

Dołącz do dyskusji: OX Media wprowadza markę Cleanic do social mediów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl