Pakosińska, Karolak, Mozil, Orłoś i Zieliński dołączają do Radia ZET
Jesienią do zespołu Radia ZET dołączą Katarzyna Pakosińska, Tomasz Karolak, Czesław Mozil, Maciej Orłoś i Michał Zieliński. Nowe osobowości na antenie rozgłośni będą się pojawiać od 9 września.
Tomasz Karolak zostanie współgospodarzem audycji „Coolturalny wieczór” prowadzonej dotąd samodzielnie przez Tomasza Kasprzyka. Cykl emitowany jest w poniedziałki w godz. 21.00-23.00.
We wtorki w porannym paśmie "Dzień Dobry Bardzo” pojawi się nowa zabawa „Jaka to lektura?”. Fragmenty znanych książek będzie można usłyszeć w interpretacji Czesława Mozila. Zadaniem słuchaczy będzie odgadnięcie tytułu prezentowanej lektury.
Katarzyna Pakosińska dołączy do audycji „Nie ma za co”, która emitowana jest w środy po godz. 8.10. Z kolei Maciej Orłoś i Michał Zieliński poprowadzą satyryczny program „ZETexpress” (piątek po godz. 17.00).
Kammel i Karpowicz w Radiu ZET
Od poniedziałku 2 września w Radiu ZET obowiązuje jesienna ramówka. Pojawiły się w niej dwie nowości: „Kammel Czanel” - autorski program Tomasza Kammela oraz „ZET jak związki” - nowy cykl Beaty Tadli, który trafił w miejsce „StereoTYPu”.
Z początkiem września po wakacyjnej przerwie wróciło wiele dotychczasowych audycji Radia ZET, w tym takie tytuły, jak: „Siła muzyki”, „Uważam ZET”, „Coolturalny wieczór” „NieZŁY pacjent”, „Halo ZET”, „ZET na punkcie muzyki”, „Kocham cię kino”, „Lista przebojów Radia ZET”, „Mapa świata”, „Nie mam pytań”, „Sportowy finał tygodnia”, „Weekend z Radiem ZET”, a także „Dzień dobry bardzo” (do grona prowadzących tej audycji dołączy Robert Karpowicz).
„Co tam słychać w Radiu ZET?”
Od września - pod hasłem „Co tam słychać w Radiu ZET?” - wystartowała nowa kampania wizerunkowa Radia ZET. Jej twarzami są Beata Tadla, Tomasz Kammel i Szymon Majewski.
Jest to pierwsza odsłona jesiennej kampanii reklamowej Radia ZET. Obejmie ona nośniki zewnętrzne (m.in. billboardy, ekrany LED, murale i siatki wielkoformatowe) w największych miastach Polski.
Kreację kampanii przygotowała agencja FCB Bridge2Fun. Za zakup mediów odpowiadał Zenith.
Od kwietnia br. redaktorem naczelnym stacji jest na stałe Michał Celeda, a dyrektorem muzycznym - Agnieszka Woźniak. W ostatnim czasie z rozgłośnią rozstała się dyrektor informacji Katarzyna Buszkowska, jej obowiązki przejął wspomniany już wyżej Celeda.
Radio ZET, tak samo jak Radio ZET Chilli, Meloradio, Radio Plus i Antyradio, należy do Eurozetu, który w ub.r. zanotował wzrost skonsolidowanych wpływów sprzedażowych o 3,5 proc. do 197,47 mln zł oraz 26,8 mln zł zysku netto.
Dołącz do dyskusji: Pakosińska, Karolak, Mozil, Orłoś i Zieliński dołączają do Radia ZET