"Pani Domu" zwiększyła sprzedaż
W maju 2006 roku największy spadek sprzedaży wśród tygodnik poradnikowych zanotowała "Tina".
Lider segmentu jest tygodnik ”Przyjaciółka (Edipresse), której średnia sprzedaż w maju 2006 roku wyniosła 416 777 egz., czyli o prawie 3 proc. mniej niż analogicznym okresie 2005 roku - wynika z danych ZKDP.
Na drugim miejscu uplasowała się ”Pani Domu” (Axel Springer Polska) - wzrost o ponad 50 proc. a na trzecie spadła ”Tina” (Bauer), która zanotowała największy spadek sprzedaży, o ponad 12 proc.
maj | ||||
2006 | 2005 | |||
Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 733192 | 416777 | 653209 | 427440 |
Pani Domu | 722802 | 349876 | 455207 | 227797 |
Tina | 615888 | 343045 | 738699 | 407325 |
Naj | 584975 | 276733 | 482953 | 296046 |
Dołącz do dyskusji: "Pani Domu" zwiększyła sprzedaż