Partner of Promotion obsłuży komunikacyjnie dwa projekty marki Stihl
Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną dwóch projektów dla marki sprzętu Stihl - mistrzostw świata w cięciu i rąbaniu drewna Stihl Timbersports oraz Stihl Poznań Ice Festival 2017.
Współpraca agencji z marką Stihl obejmuje m.in. obsługę biura prasowego, wsparcie w komunikacji w social mediach oraz bieżące doradztwo strategiczne i komunikacyjne.
Mistrzostwa Świata Stihl Timbersports to zawody w sportowym cięciu i rąbaniu drewna. Na scenie mierzą się ze sobą zawodnicy z kilkunastu krajów świata, również drużyna z Polski. Agencja zajmowała się komunikacją tej imprezy także w roku 2015.
Stihl Poznań Ice Festival to kolejna edycja świątecznej imprezy miejskiej, podczas której w centrum Poznania występują najlepsi rzeźbiarze w lodzie z całego świata.
Strony nie informują na jak długo zawarto umowę.
Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion obsłuży komunikacyjnie dwa projekty marki Stihl